En este cas, quan fas la comanda i et trobes en la pantalla per a validar la compra, podràs marcar una opció que hi ha davall el botó de Comprar on posarà Sí, vull que contacten amb mi. Esta opció ens indicarà que hem de comunicar-nos amb tu en cas que no puguem servir-te un article perquè no n’hi ha estoc.
El nostre personal de preparació es posarà en contacte amb tu a través del telèfon que ens facilites per a comunicar-te quin article no està disponible i oferir-te la possibilitat d’afegir un producte substitutiu, d’entre les opcions que tenim en tenda. Així, podràs substituir l’article que falta per un altre de característiques similars.
Si, per contra, no vols que contactem amb tu, deixa marcada l’opció No, no vull que contacten amb mi. Podràs veure els articles no disponibles en el tiquet de compra que t’arribarà quan l’entreguem la comanda a l’adreça que ens hages facilitat.
Té més preguntes? Enviar una sol·lictud